.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام نوروزی فرماندار ساری در آستانه سال نو

این معجزه بزرگ بهار است که با دم مسیحایی خود به کالبد سرد و بی روح طبیعت جانی دوباره می بخشد و و نشاط و تازگی را به زندگی انسان ها ارزانی می کند . طلیعه بهار و آغاز دگرگونی هستی که تمثیلی است از رستاخیز ، گذر از خموشی و رخوت و رسیدن به سرزندگی و طراوت را نوید می دهد و ایرانیان نیک سرشت با این جلوه های بدیع خلقت ،مشق تعالی می کنند و با جمع شدن به گرد سفره ای که با نمادهایی از پاکی و روشنی و سبز اندیشی و نیک سیرتی تزیین شده به استقبال بهار می روند . این ملت بزرگ به حکم آموزه های رهایی بخش دین مبین اسلام ، از مدبر عالم یعنی خداوند منان که مقدرات آفرینش در ید قدرت اوست ، می خواهند که مددرسان آنها در رسیدن به نیکوترین احوال باشد و البته برای تحقق آنچه که در ابتدای هرسال نشان گذاری می کنند ، تلاش بایسته ای بخرج می دهند .

یادم هست در پیام نوروزی سال گذشته از تصمیم بزرگی سخن گفتم که ملت ایران قرار بود در خرداد ماه بگیرد و دیدیم که در پرتو همین همت بلند از آن آزمون بزرگ سرفراز بیرون آمد و با حضور مثال زدنی در رویداد 24 خرداد ، حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری را رقم زده و زمینه را جهت تحقق توصیه دیگر معظم له مبنی بر حماسه اقتصادی فراهم ساخت . در این میان شهروندان فهیم ساری علاوه بر حضوری منحصربفرد و درخشان در آن تصمیم خطیر و حماسی ، با صبورانه و امیدوارانه ، مجال برنامه ریزی و تدبیر را برای تحقق حماسه اقتصادی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به مدیران دادند تا حرکت های امیدبخشی را در سطح کشور مشاهده کنیم . در همین فضا بود که فرمانداری ساری بعنوان نهاد عالی نمایندگی دولت در شهرستان توانست در راستای تحرک اقتصادی که در آستانه نوروز 92 وعده آن را داده بودیم گام های موثری بردارد و سیاست تدبیر و امید را در برنامه های توسعه ای شهرستان جاری سازد .

مدیریت سیاسی و اجرایی شهرستان برای نیل به این منظور بکارگیری ظرفیت های بومی را در کانون توجه قرار داد و در این راستا تدابیری اندیشید که تشکیل ستاد راهبردی توسعه سرمایه گذاری از آن جمله است . این ستاد بعنوان سامانه ای هدفمند برای شکوفاسازی استعدادهای سرزمینی ، خوشبختانه روندی امیدافزا و نوید بخش را طی کرده است . ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر در تعاملات بین بخش ادارات ، حمایت از نهاد های مردمی ، رفع موانع اجتماعی فرا روی طر حها و برنامه ها ، ایجاد امنیت سرمایه گذاری در حوزه های کشاورزی و گردشگری و صنعت بعنوان محورهای توسعه شهرستان و اتخاذ سیاست های تشویقی و ترغیبی برای سرمایه گذاران و کار آفرینان و تقویت ساختار مدیریتی از دیگر اقدامات انجام شده به منظور کمک به توسعه شهرستان طی یکسال گذشته بود و برای سال پیش رو نیز هدف گذاریهایی ارتقاء جایگاه مرکز استان انجام شد.

جا دارد بعنوان رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان این نکته را هم یادآور شوم که با هماهنگی دستگاه های ذیربط و تشکیل کمیته های راهبردی ، تمهیدات خاصی برای ارتقا کیفیت سفر اندیشیده شد که امیدواریم بتواند رضایت مسافران عزیز نوروزی را فراهم نماید .

اینجانب پیشاپیش ایام فاطمیه را که با تعطیلات نوروز مقارن شده گرامی می دارم و با عرض تبریک فرا رسیدن سال نو و تجدد حیات طبیعت به همه شهروندان و مهمانان که یقینا در برنامه های نوروزی خویش ،شئونات ایام ذکر شده را رعایت می کنند ، سالی سرشار از سعادت و سربلندی را برای همه آرزو می کنم و در خاتمه به روح عرشی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و دو یادگار گرامی اش و نیز به ارواح طیبه همه شهدا درود می فرستم و از خدای بزرگ برای مقام معظم رهبری طول عمر با عزت و برای مسئولان متعهد نظام اسلامی سرافرازی و برای کشور عزیزمان پیشرفت روزافزون را مسئلت می نمایم .

جواد واحدی فرماندار ساری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی ایمانی 26 اسفند 1392

" با جمع شدن به گرد سفره ای که با نمادهایی از پاکی و روشنی و سبز اندیشی و نیک سیرتی تزیین شده به استقبال بهار می روند "

می بخشید آقای فرماندار ، ولی در زمان انتخابات اخیر ، ما چنین صفاتی را در شما ندیدیم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.